lauantai 29. joulukuuta 2012

Hullu vuosi

Tässä siemaillessani lauantaiviinejäni tajusin, että kohta on taas yksi vuosi purkissa ja koittaa uusi vuosi sekä uudet kujeet. Kun  nyt mietin, mitä kaikkea olen tämän vuoden aikana kokenut, voin vain todeta tämän vuoden olleen paras, jonka olen pienen elämäni aikana elänyt. Vaikka vuoden aikana on tapahtunut paljon ikäviäkin asioita, koen sen olleen mahtava, sillä olen kasvanut ihmisenä hurjasti! Tuntuu, että lukuisat vastoinkäymiset sekä upeat saavutukset ovat näyttäneet minulle, kuka olen. Tänä vuonna olen luonut, nauranut, itkenyt, rakastunut, käynyt läpi pienoisen mediamyllytyksen, pettynyt, keikkaillut, pelännyt, saanut uuden ammatin, tavannut mahtavia ihmisiä, toteuttanut unelmiani, rikkonut rajojani, uskaltanut heittäytyä.. Olen elänyt!

 Kuvia ihanista hetkistä kuluneelta vuodelta..














































































Saapa nähdä, mitä vuosi 2013 tuo tullessaan! Mulla on sellainen tunne, että jotain suurta.. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti